loading...

آموزش وردپرس افزونه WP Rocket افزایش سرعت سایت

آموزش وردپرس رایگان افزونه راکت موشک وردپرس

بازدید : 3222
يکشنبه 23 بهمن 1401 زمان : 19:11

به خصوص که وودمارت به طور مرتب به روزرسانیهایی ارائه میکند و ویژگیهای جذابی را اضافه میکند. اگر شما یک سایت فروشگاهی را با استفاده از وردپرس برای خودتان طراحی کرده باشید، قاعدتا بعد از نصب وردپرس، نیاز به یک قالب فروشگاهی دارید و این سوال برای شما پیش میآید که بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کدام است؟

آموزش قالب وودمارت یک قالب حرفه ای و بی نظیر در میان قالب های فروشگاهی وردپرس است که دارای امکانات حرفه ای و فراوانی می باشد که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود یک سایت فروشگاهی بی نظیر طراحی کنید . برای اطلاعات بیشتر می توانید صفحه فوتر قالب وودمارت را ببینید که ما در آنجا توضیحات لازم را برای تنظیم فوتر و بالای فوتر ارائه داده ایم. این را می توانید در تنظیمات قالب » فروشگاه تنظیم کنید. برای تنظیم پاپ آپ تبلیغاتی به بخش تنظیمات قالب » فروشگاه » پاپ آپ تبلیغاتی مراجعه کنید.

  1. پاپ آپ تبلیغاتی ممکن است
  2. حاوی هرگونه محتوا مانند اطلاعات
  3. مربوط به محصول پرطرفدار و پرفروش،
  4. فرم اشتراک یا تماس و سایر محتوا طبق نیاز کسب و کار باشد.

این قسمت ها برای قرار دادن اطلاعات اضافی برای همه محصولات است که بسیار مفید خواهد بود. بسته به طرح انتخابی شما در تنظیمات قالب » فوتر ممکن است یک یا چند ستون با بلوک های HTML وجود داشته باشد، که خبرنامه، اطلاعات تماس، پرفروش ترین ها و .. را نمایش می دهد. این پوسته وردپرس که همواره در لیست پرفروشترین ها بودهاست، دهها نسخه دمو دارد که برای مبتدیان بسیار کمک کننده است. آسترا با اکثر افزونههای ضروری وردپرس سازگار است. با افزونه های معروف سازگار است. ممنون بابت مقاله خوبتون، بهتر بود صفحه ساز سازگار با هر قالب هم اضافه میکردید که کامل تر میشد. قدم اول برای تغییر قالب وردپرس تهیه یک قول بک آپ از وردپرس ماست.این کار حداقل حاشیه امنیتی را ایجاد می کند که در صورت بروز خطا یا مشکلات فراوان در وب سایت بعد از تغییر قالب وردپرس ، دوباره بتوانیم به حالت قبل بازگردیم.

آموزش قالب وودمارت دانشگاه وردپرس

آموزش قالب وودمارت

این تب می تواند هر عنوان و محتوایی داشته باشد که به صورت عمومی در صفحه تمام محصولات نشان داده شود. در نهایت این پوشه را به هاست خود جایی که قالب اصلی قرار دارد منتقل کنید. اگر با وردپرس سروکار دارید همین الان حساب کنید تاحالا چقدر پول بابت خرید قالب هایی صرف کردید که در نهایت پس از بررسی پنل مدیریت آن متوجه شدید امکانات مورد نظر شما را ندارد و پولتان را هدر دادید پس بنابراین شماهم این حق را دارید که قبل از خرید قالب، بصورت تستی قالب را نصب و امکانات آن را بررسی کنید. قالب وودمارت تنظیمات بسیار زیادی دارد اگر شما یک کاربر تازه کار باشید شاید با خیلی از بخش های قالب وودمارت آشنایی نداشته باشید به همین دلیل تصمیم گرفتیم چند قسمت از فیلم آموزش قالب وودمارت رو به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتونید علاوه بر بخش هایی از قالب وودمارت با نحوه تدریس و کیفیت دوره آشنا شوید در واقع تمام این ویدیوهایی که مشاهده می کنید فقط بخش کوچکی از دوره آموزش قالب وودمارت است و در ادامه جلساتی که در دوره اصلی قرار دارد شما یاد خواهید گرفت چطور به صورت پروژه محور یک فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا طراحی کنید.

جلسات آموزش قالب وودمارت در این صفحه بخشی از دوره جامع قالب وودمارت هستند. این جلسات جهت معرفی دوره اصلی به صورت رایگان منتشر شده اند. در صورت تمایل به دسترسی دوره کامل و دانلود همه جلسات می توانید پکیج دانلودی دوره جامع را تهیه کنید.

قالب woodmart دارای کنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسی، نمایش منوی موبایل فوق العاده حرفه ای، نصب آسان، امکانات ساخت مگامنوی حرفه ای، پیشخوان حساب کاربری اختصاصی، نمایش محصولات به صورت 360 درجه ، استایل های اختصاصی برای صفحات، سرعت بالای بارگذاری، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسیار منعطف، نحوه نمایش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاری با افزونه چند فروشندگی دکان را می توان از جمله ویژگی های اصلی این قالب برشمرد. امروزه در تمام رسانه های شبکه اجتماعی و سایت ها افراد با یادگیری آموزش تولید محتوا درآمدهای خوبی رو بدست می آورند

  • اگر شما هم یک سایت دارید
  • دوره آموزش تولید محتوا به شما کمک خواهد کرد
  • بتونید به بهترین شکل محتواتون رو سئو کنید و در نتایج گوگل بدرخشید
  • البته ما در آموزش تولید محتوا نحوه آماده سازی تولید
  • محتوای ویدیویی رو نیز آموزش خواهیم داد. با استفاده از زفایر میشود
  • سایتی طراحی کرد که درعین سادگی برای سئو و گوگل بهترین عملکرد را داشته باشد.

با تعداد ۲۰ صفحه پیش ساخته شده که عموم المانهای خاص زفایر در آن به کار گرفته شدهاست کارتان بسیار سادهتر میشود. سوالی که من داشتم: در فروشگاه محصولاتم یک دست نشون داده نمیشن! پنل تنظیمات وودمارت حسابی دست توسعه دهندهها را باز گذاشته است و اگر کمی با کدنویسی آشنا باشید از طراحی با این قالب لذت خواهید برد. یکی از ساده ترین روش ها برای تغییر فونت قالب Woodmart افزودن فونت به وودمارت از تنظیمات قالب است. در کنار کپی رایت می توانید، منو، کلید میانبر، تغییر ارز و … قالب وردپرس ظاهر سایت وردپرسی را تغییر می دهد و برای زیبا سازی سایت به کار می رود. قالب Zephyr علاوه بر این که زیبا و مینیمال است، طراحی به روز و سرعت بالایی دارد. بهترین تجربه رو با قالب آسترا دارم به دلیل سبکی و استفاده از صفحه ساز المنتور قابلیت شخصی سازی بالایی داره. از جذابیتهای دیگر وودمارت باید بگوییم که این قالب بر اساس الگوریتم های قدرتمند AJAX است که هدف آن ایجاد یک اتصال ثابت به سرور بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه است.

همچنین بخش هایی از دوره جامع آموزش قالب WoodMart را در این صفحه به صورت رایگان منتشر کرده ایم تا بتوانید پیش از تهیه این دوره با سبک آموزشی و کیفیت دوره های سایت بیشتر آشنا شوید.

لینک منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
آموزش افزونه WP Rocket آموزش رایگان افزایش سرعت سایت های وردپرسی. افزونه موشک بهترین افزونه بهینه سازی وردپرس است و آموزش کار با وردپرس و افزونه افزایش سرعت سایت را در این سایت بررسی می کنیم.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 11371
  • بازدید کلی : 25563
  • پیوندهای روزانه