loading...

آموزش وردپرس افزونه WP Rocket افزایش سرعت سایت

آموزش وردپرس رایگان افزونه راکت موشک وردپرس

بازدید : 69
سه شنبه 21 تير 1401 زمان : 13:01

با استفاده از گزینه کوشش آموزش قدم به قدم وردپرس برای آگاه کردن همهی وبلاگهایی که پیوندشان در این نوشته است. قادر هستید تا اگر در نوشته ای از سایت خود به وبلاگی که با وردپرس ساخته شده است لینک میدهید آنها را از این موضوع از طریق دیدگاهها مطلع کنید که در بخش دیدگاه ها در بخش بازتابها سایت مورد نظر نمایش داده خواهند شد. حالا که بک اپ کاملی از وردپرس و پایگاه داده خودتون تهیه کردید نوبت به بهروزرسانی و اپدیت وردپرس خواهد رسید. نقش پیشفرض کاربر تازه: این بخش وابسته به گزینه قبلی یعنی عضویت هستش و اگر عضویت در وردپرس را فعال کردید باید از این قسمت نقش کاربری که قصد دارید برای کاربرانی که در سایت ثبت نام می کنند را تعیین کنید. سیاهنامهی دیدگاهها: از این قسمت میتونید دیدگاه هارو فیلتر کنید مثلا چه کسانی قادر هستند تا در سایت اقدام به ارسال نظر کنندو به عنوان نمونه میتونید تا نام دامنه، ایمیل خاص، آیپی کاربر و…

عنوان محتوا : کاملا واضح است که در این قسمت شما باید عنوان محتوایی که می خواهید اضافه کنید را، وارد کنید. یکی از موضوعاتی که همواره وبمستران به دنبال آن هستند خودکار سازی فرایند انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی است. یک (cascading style sheet) (CSS) راهی برای مشخص کردن نحوه نمایش یک سند در زبان نشانه گذاری نوشته شده است. زمان محلی: این فیلد برای تعیین موقعیت مکانی شما هستش تا بر اساس اون بتوانید تا تاریخ و ساعت سایت رو به درستی نمایش بدهید، از اونجایی که ما کاربران فارسی زبان در ایران هستیم بنابراین باید این فیلد رو روی زمان محلی تهران تنظیم کنیم. سازمان وردپرس سایت خود را (ایجاد شده در وردپرس) برای کمک به کاربران جدید و باتجربه از طریق ویژگی های CMS منتقل می کند و چگونگی انجام آنچه را که می خواهید با آن انجام دهید را یاد می گیرد.

3) یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید آموزش قدم به قدم وردپرس زبان سایت: وردپرس تا به امروز به چندین زبان مختلف ترجمه شده است و در دسترس قرار گرفته که می تونید بر اساس زبان دلخواه خودتون اون رو نصب کنید و یا بعد از نصب می تونید تا از این قسمت زبان دلخواه دیگری رو انتخاب کنید تا با این زبان پیشخوان وردپرس در دسترس شما قرار بگیره و از اون استفاده کنید. خانم مهندس مسئله اینجاست در پنل کاربری موجود گزینه هایی که فرمودید وجود ندارد! Username: برای نام کاربری root را وارد کنید. اگر در فرم ورود متوجه شده باشید در فیلد اول از شما میخواد تا نام کاربری و یا ایمیل خودتون رو وارد کنید، از اونجایی که نقش کاربری مدیر کل سایت با این ایمیل ثبت شده بنابراین کاربری که به عنوان مدیر کل هست اگر نام کاربری را یادش رفته باشه می تونه تا از طریق همین ایمیل به پیشخوان وردپرس دسترسی داشته باشد.

7) پیوستن به یک گروه پشتیبانی وردپرس برخی از این ها در ارتباط با کلاس های آنلاین ارائه می شوند، در حالی که دیگران آموزش قدم به قدم وردپرس از کلاس ها مستقل هستند. دوره رایگان آموزش وردپرس از این سایت در قسمت های چند دقیقه ای منتشر شده و شما را به طور مبتدی تا پیشرفته با این سیستم مدیریت محتوا آشنا میکند. از تنظیمات رسانه در وردپرس میتونید تا تصاویری که در وردپرس برش میخورند و بر اساس تنظیمات کدنویسی شده در قالب برای هر بخش تعیین می شوند را مدیریت کنید. هر یک از این نقش های کاربری سطح دسترسی خاصی را دارند پس دقت کنید که نقش کاربری صحیحی را انتخاب کنید، همچنین از دادن نقش کاربری مدیرکل به هرکسی جلوگیری کنید، چرا که اگر کاربری با این نقش کاربری در سایت ثبت نام کنه میتونه تا به تمام بخش های پیشخوان وردپرس همچون خود شما دسترسی داشته باشه.

دلایل زیادی وجود دارند که میتوان گفت استفاده از وردپرس محبوب و رایج شده است. وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه b2 شکل گرفت آموزش قدم به قدم وردپرس که در ابتدا فقط یک سیستم رایگان برای ساخت وبلاگ ها بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار میداد که بعد از مدت ها به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا Cmsشناخته شد. علت استفاده از این روش این است که قالب مادر طراحی و امکانات مختص به خود را دارد. به روزرسانی آموزش قدم به قدم وردپرس قالب بسیار برای سایت شما مهم است زیرا در هر آپدیت سرعت قالب افزایش پیدا میکند امکانات جدید اضافه میشود و از همه مهم تر مشکلات امنیتی برطرف میشود. در حال حاظر بهترین نسخه php 7.3 هست با این که ورژن های جدید تر هم اومدن ولی این نسخه از همه stable تره پس بهتره روی این سویچ کنید. اگر مشابه گزینه قبل قصد تغییر آدرس و یا انتقال وردپرس را دارید باید از این قسمت هم آدرس رو تغییر بدهید.

منبع یونی وردپرس آموزش قدم به قدم وردپرس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
آموزش افزونه WP Rocket آموزش رایگان افزایش سرعت سایت های وردپرسی. افزونه موشک بهترین افزونه بهینه سازی وردپرس است و آموزش کار با وردپرس و افزونه افزایش سرعت سایت را در این سایت بررسی می کنیم.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 86
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 134
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 11561
  • بازدید کلی : 25753
  • پیوندهای روزانه