loading...

آموزش وردپرس افزونه WP Rocket افزایش سرعت سایت

آموزش وردپرس رایگان افزونه راکت موشک وردپرس

بازدید : 42
يکشنبه 16 مرداد 1401 زمان : 11:52

افزونه های فرم ساز زیادی وجود دارد. حتما شما هم با محصولات ریز و درشت گوناگونی در اینترنت و اینستاگرام برخوردهاید که توسط شخص یا اشخاصی به صورت سفارشی و دست ساز تهیه میشوند و به فروش میرسند. وردپرس سیستم مدیریت محتوای محبوبی است و قابلیت های بسیار خوبی را ارائه کرده اما باز هم مسیر برای وردپرس کاران باز است و به کمک نصب افزونه های متعدد می توانند قابلیت های دلخواه خود را به راحتی به وبسایت خود اضافه کنند. راه اندازی فروشگاه وردپرسی با قابلیت اتصال به سیستم های واسط پرداخت و اتصال به درگاه های بانکی مثل ملت و… وب سایت هایی مثل من که مجبورم در انتهای بعضی از مطالب فایل هایی را برای دانلود قرار بدم همچنین سایت های دانلود مثل پی سی دانلود و آسان دانلود و … بسته و پکیج وردپرس فارسی شامل فایلهای اصلی هسته وردپرس بههمراه فایلهای ترجمه به فارسی و افزونه فارسیساز وردپرس (افزونه جلالی) میباشد که در قالب یک فایل فشرده و بهصورت کامل ارائه میشود.

ابتدا باید آموزش نصب پلاگین (افزونه) وردپرس را آموزش ببینید و سپس قبل از نصب … چه بسا از نظر گرافیکی و پویایی عمدتاً سایت های که با CMS طراحی میشوند، قویتر هستند. زمانی که در طراحی گرافیکی به یک حرفهای تبدیل شدید، میتوانید دست به کارهای بزرگتر بزنید؛ با شرکتهای بزرگ وارد همکاری شوید، پروژههای بزرگتر با درآمد بیشتر بپذیرید و حتی استارتاپ خود را راه اندازی کنید. اگر این گامها را محکم و به درستی بردارید، مطمئناً پلتفورمهایی تشنه انتشار کتاب الکترونیکی شما خواهند بود و به مرور زمان تبدیل به یک برند در این عرصه خواهید شد. مهم نیست شما در حوزه سیستم مدیریت محتوای (CMS) وردپرس مبتدی هستید یا حرفه ای ، مهم این است که گاهی اوقات بهتر است به جای صرف زمان های طولانی برای یادگیری یک مطلب یا نکته در وردپرس ، آن را در سریعترین زمان ممکن بدست بیاورید .

نکته جالب و مهم درباره برنامه نویسی وب این است که به دلیل تقاضای بالا، تقریبا بلافاصله پس از یادگیری یک زبان برنامه نویسی میتوانید مشغول به کار شوید. این نکته را فراموش نکنید که اگر ایده خلاقانه یا محتوای پر مخاطب یا بکری دارید، لازم نیست محتوای شما از همان پادکست اول و شروع کار عالی و بی عیب و نقص باشد. ایجاد پادکست از آن دست کسب و کارها محسوب میشود که فارغ از حوزه و محتوای آن، همواره برندها و شرکتهایی را برای تبلیغ و اسپانسرینگ به سمت خود جذب میکند. پس از ایجاد و ساخت پایگاه داده شما نیاز است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی پایگاه داده خود نصب و پیکربندی کنید. برخورداری از روابط عمومی مناسب، کمی فن بیان با چاشنی آشنایی با اصول و فنون مذاکره از شما مشاوری معتمد و زبردست خواهد ساخت.

همه اینها زمینههایی برای فعالیت هستند که علاوه بر اینکه بسته به میزان خلاقیت و علاقه شما هرگز اشباع نخواهند شد، بلکه با افزایش اقبال عمومی روز افزون به این حوزه بازار آن هر روز داغتر از روز قبل میشود. اگر به طراحی پوسته های وردپرسی علاقه مند شدید، می توانید برای ثبت نام در کلاس های آونگ وب اقدام کنید. توئیتر یا تلگرام مسیری جدید در دنیای اینترنتی را رقم زده اند و ایرانیها بیشترین علاقه آموزش وردپرس رایگان اینجا ببینید را به اینستاگرام، تلگرام و توئیتر نشان داده اند. این خطا بدلیل پیدا نکردن فایل wp-config.php نمایش داده می شود. در این بخش محل Extract فایل مورد نظر را انتخاب میکنیم. البته کارهای خیلی بیشتری را باید انجام دهید که در این بحث نمیگنجد.

البته طراحی سایت بدون کدنویسی محدودیت هایی هم دارد همین محدودیت ها باعث میشود دستتان برای انجام هر پروژه ای و طراحی هر نوع سایتی باز نباشد و درحقیقت محدود به همان امکاناتی که قالب وردپرس در اختیارتان قرار میدهد میشوید. یعنی بدون نصب قالب هم سایت وردپرسی شما کار میکند اما واقعیت آن است که ساخت سایت بدون نصب قالب چندان منطقی به نظر نمیرسد. کسب مهارت در ایجاد یک فایل صوتی درخور کار چندان سختی نیست. آموزش آنلاین حتی نیازمند پلتفورم خاصی نیست و از طریق بسیاری از شبکههای اجتماعی و ایجاد یک اجتماع حتی کوچک هم عملی و قابل انجام است. در این قسمت شما می توانید تمامی نوشته هایی را که ایجاد می کنید مشاهده کنید و آن ها را ویرایش نمایید. در مرحله بعد شما هستید و دنیایی از موقعیت و کشف کردن زمینههای علایق و استعدادهای خود. بعد از کلیک بر روی قبول شورت کدی به نوشته شما اضافه خواهد شد که شامل شناسه ویدئو و اندازه ویدئو می باشد ، حالا نوشته را ذخیره کرده و با کلیک روی نمایش نوشته آن را مشاهده فرمایید .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
آموزش افزونه WP Rocket آموزش رایگان افزایش سرعت سایت های وردپرسی. افزونه موشک بهترین افزونه بهینه سازی وردپرس است و آموزش کار با وردپرس و افزونه افزایش سرعت سایت را در این سایت بررسی می کنیم.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 79
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 11419
  • بازدید کلی : 25611
  • پیوندهای روزانه